HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Rabu, 2 Mac 2011

~Reen's Diary Giveaway Lahh !~

,
Salam pgi..hahaha..saya join GA lagi..GA kali ni datang dari blog Reen Diary..klau korang pun nk join sama,blh klik je kat tajuk tu ye:



cntik banner tuan blog ni buat kan?..kreatip betol akak kita sorang ni..

Meh kita tgk dlu syarat2 untuk join GA ni:
GA ni terbuka kepada semua kwan2 Reen's Diary..nak join,join ler..tak mau join,buat bodoh je..hehehe.

Korang kena buat entry sikit tntg GA ni dgn tajuk:
Reen's Diary Giveaway Lahh !.

Tag ler sesape pun korang nk tag..tak mau tag pun tu hak msing2 kan?..kat sini saya nak tag:
Abg Teror 

Nak baca syarat lain.blh klik Sini Je.

Tarikh tutup adalah pada:
1 April 2011
tapi tak bermakna korang kena Aprilfool..

so,jom ler join ramai2..ajak sedara mara yg suka dan kaki join GA..pksa diorang sruh join gak..hehehe..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger