HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Khamis, 24 Mac 2011

~Giveaway Pizza : By Imaan09~

,
Saya mahu pizza,saya mahu pizza..we want pizza..hahaha,gile ko ni nyah pgi2 buta memekak..aku punya suka,suka hti aku la..hari ni aku nk join GA lgi..dapat pizza beb..baucar lak tu..sape tak mo?..

sape yg tak mo tu mmg aku rasa kn ckap mengong mu ni kan?.rezeki mkn besar mu tolak..GA ni mai dari blog 
Imaan 09..jom kita usha apa syarat untuk join GA ni..tapi sblm tu kita tgk dlu banner dan klau korang nk join,blh klik kat tajuk..



alololo..comelnya anak akak kita ni..errmmm,rasa- korang ler,brapa umuq dia?..errrmmmm...

Cik budak kedah nk wish la untuk my dear comel ni sikit alang-alang dah buat entry ni..cik budak kedah nk wish selamat hri jadi my dear comel,smoga hidupmu diberkati ILAHI dan mnjadi anak yg solehah dan taat kepada kedua orang tua..setiap detik yg kau lalui mmberi makna besar bagi kedua orang tuamu..jadilah seorang anak yg mampu membahagiakan kedua orang tuamu apabila kamu dewasa nanti..selamat hari jadi my dear comel tomel ni..

Bila tgk anak cik kak kita ni,cik budak kedah rasa la kan,umur dia msti 2 tahun setengah kan?..kan kan kan?..agak-agaknye la..tapi hrapnya jwapan ni betul la ye..blh mkn pizza free nanti..

So,pada yg nk join msih dialu-alukan lagi sbb GA ni tamat pada hari jadi mummy dia iaitu pada:
25 Mac 2011..
jadi,jom ler join skali ye pada yg sudi tu..yg tak mau join pun tak pe.

Hadiah2nya saya blh bgi tgk sikit je..


 klau korang nk tgk lebih banyk lagi,blh klik Klik Sini..sblm saya nk hbiskan entry ni,saya kn ajak lgi pada semua..jom ler join..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger