HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Khamis, 10 Mac 2011

~Kak Pah's Giveaway~

,
Slmt petang gengs..tgah buat pe tu?..saya nk join awak semua join GA..GA kali ni datang dari blog Kak Pah pulak..mcm tak fhm je kan perangai saya..

pntang nmpk GA,saya msti nk join gak walau sesibuk mna pun saya..sbb saya dah addicted dgn GA,saya gila buat entry..klau anda nk tau tntg syarat2 yg dikemukakan,blh trus klik kat tajuk:



Kalau korang nk tau syarat2nya,blh klik  

Hadiah yg Kak Pah's Giveaway nk bg mmg sesuai untuk muslimah dan untuk yg suka memasak tapi kat sini saya amik dua gambar je la untuk dikongsi..selebihnya klau nk tgk,korang blh je klik kat tajuk tu ye..


fuyooo,dapat kain ela la..cntik tu..tapi ni hdiah untuk tmpat pertama je..
klau hdiah untuk tmpat kedua,korang bakal dpt ni:


beg yg blh bubuh telekung..jadi orang bkn tau kita bwak pe pun kan?..

Kat sini saya nak tag:

Jadi,pada yg nk join tu smpt lgi sbb tarikh akhir untuk join GA ni adalah pada:
12 Mac 2011..
So,jom ler ramai2 ajak kawan2 anda untuk join ye..

1 Comment:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger