HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 18 Mac 2011

~My 1st Giveaway~

,
Slmt petang rabu untuk semua..tgah buat apa tu gengs?..tgk ni,saya join GA lgi..jom la join dgn saya skali..dah bnyak GA saya bgtau kat korang semua tapi tak de pun yg nk join ke?..takpe,itu terpulang kan?..

petang ni saya nk join GA dari Darling Sz Site..korang blh klik kat tajuk kalau nk tau lebih lnjut lgi ye:



sape tak nak kan hadiah cmni?..saya pun nak gak..

Syarat yg diberi pun tak ler susah sgt..simple je..klau korang nk join blh klik Sini untuk tahu lebih lanjut tntg GA ni..korang blh baca sndri kan?..heheh..sbnarnya ceq mls nk hbaq syarat dia..jhat tak ceq ni?..hahahaha..

Saya suka sgt hdiah yg akak Darling Sz Site nk bagi ni..cute sgt..klau ler saya dpt saya nk tyang kat opis saya..nti blh wat citer palsu ada peminat bgi..hehehe..

kat sini saya nak tag kwan blogger trhebat saya iaitu:
Blog Hazmin 
Teknision 
Pendaki Mimpi

so bg yg nk join tu msih blh dan dialu-alukan lgi sbb GA ni baru je bermula pada:
28 Februari 2011 
dan akan tamat pada
20 Mac 2011..

So,ramai2 ler join ea..mna tau untung anda,sapa tau..

1 Comment:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger