HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Rabu, 2 Mac 2011

~GA PERTAMA PONDOKKECILKU~

,
Salam allz..kali ni saya tak sudah2 join GA..selagi ada GA ni selagi tu saya akan join sampai bila2 pun..
tu saya punya psal..yg penat saya la..pdan muka saya..

kali ni GA datang dari Mummy Danny pulak..
Dia kata ni merupakan GA sulung smpena mummy berblogging..tahniah mummy..
meh klik kat tajuk klau nak tau apa dlm tu:


tahniah pada mummy sekali lagi sbb berjaya dan sudi buat GA untuk followers dan semua blogger..korang buat je entry ikut suka hati korang asalkan entry tu tak terlalu pening ye..

tapi yg pling saya teruja untuk join GA ni adalah hdiahnya..cntik sgt hdiah ni..kalu saya nk beli mmg tak termampu ler jwabnya sbb saya tau price dia agak mhal klau kita tgk pda hdiah tu..cuba korang tgk sndri hdiahnya..
tak teringin nk join?..


cntik kan hdiah2 yg ditawarkan?..
so,pda yg suka jubah tu,tak mau ke join?..
masih smpat lgi korang nk join sbb due date dia ialah:
 2 March 2011..
jdi join ye..jgn tak join..

1 Comment:

  • 19 Februari 2011 pada 5:27 PTG

    hye..singgah cni..

    jom join GA blog sy..

    http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/jarijemariemas-first-giveaway.html

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger