HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Selasa, 22 Mac 2011

~Giveaway Pertama : Jom Blogwalking Contest~

,
Assalamualaikum allz..pa hbaq hampa hari ni?..ok dak?..hrap2nya ok la na..aha!..petang ni tak tau nk buat keja pa,ceq nk join GA la..cemuih petang ni tak dak pa..

GA kali ni mai dari blog Abg Teror pulak..Abg Teror lama dah dok blogging..baru 3 bln(lama ka?)..ngeh2x..rasa mcm dah lma ja..

Sja ceq dok gatai tangan mna nak tau rezeki ceq utk kali kedua paih menang Contest Teka Bintang(msti promote,biaq org tau..hehehe)..
rezeki orang kan.mna kita tau..kehkehkeh..

Setelah puas dok tanya pada Abg Teror dan anak buah beliau iaitu Sham-Inn!!(ceq mtk maaf na pda hampa dua sbb trlalu byk soklan dok tnya..sat g slh buat,hampa dua mrh kami ni)..

Apa pun mai kaih kita tgk dlu gambaq yg dah dibuat..klau hampa smua nk tau lebih lnjut atau nk join ka,blh klik ja kat tajuk tu na:



klau ada yg brkenan nk join blh klik kat tajuk ataih tu atau klau hampa maleh sgt nk scroll ke ataih,blh ja Klik Sini ja..

Mai ceq hbaq kat hampa bila contest ni hbis:
TARIKH MULA: 23 Februari 2011 
TARIKH TUTUP: 23 Mac 2011 
PENYERTAAN: Semua Yang Berminat
SEBARKAN SEKARANG UNTUK PENYERTAAN!!!

hampa nk tau hdiah pa Abg Teror nk bg?..ajengjeng,ni dia..Abg Teror murah hti nk bg hampa ni:

Jersi Malaysia selai utk yg bertuah bdan tu..

Jadi apa lagi?..takkan hampa nk tgk ja kot?..tak mau try ka?..mna nk tau rezeki hampa dpt selai bju tu,orait la tu..

1 Comment:

  • 24 Februari 2011 4:20 PTG
    sham-inn says:

    wah2... nma teman di tag... hua3... jempu2 sume join.. jgn malu2... hehe...

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger