HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 18 Mac 2011

~1st GA-SayA NaK bRoOcH tUh!!!!!!~

,
Salam pgi allz..lama saya mnyepikan diri dari buat entry..bkn pe,sibuk memanjang skrang ni..kali ni nk buat entry skit la..GA kali ni datang dari blog Sakila Crafts..kalau korang nk join sama dan nk tau lebih lnjut tntg GA ni,blh klik kat tajuk tu ye:



cntik tak brooch ni?..cntik sgt kan?..cute betul,rasa sayang je nk pkai klau ada kat saya..

Tpi korang kena ikut setiap syarat2 yang diberikan tau..tak mo tinggal satu pun syarat..sat g korang kena rejek dan antara syarat2nya ialah:

1) kena follow Sakila's Craft dan Ohana Family Shot
 
2)GA ni terbuka selama 2 minggu shja iaitu dari:
  4 Mac 2011 
sehingga
18 Mac 2011

3) Korang kena buat 1 entry bertajuk  
'1st GA-SayA NaK bRoOcH tUh!!!!!!',
lekat banner kat atas ni di sedebar blog masing2 berserta backlink ke entry Sakila's Craft sekali
...

4) 3 orang pemenang akan diadili secara 'CABUTAN'
(sponsor by sakila's craft)
dan sekiranya mendapat sambutan, HADIAH akan ditambah..
fuyoooo,best tu klau tmbah hdiah..

5) Tinggalkan entry hanya di link  
1st GA Saya Nak Brooch Tuh!!! sahaja

6) Last sekali, korang kena tag SEORANG kenalan anda untuk GA ini, dan maklumkan kepadanya..kat sini saya nak tag:
Abg Teror

Senang je kan???? so,apa tunggu lagi?..jom ler kita join..mna tau rezeki korang ke kat sini..sapa tau kan?..

Sekali lagi diingatkan,entry ni akan tamat pada:
18 Mac 2011..

1 Comment:

  • 11 Mac 2011 pada 9:58 PG

    panjangnya mukadimah n penutup....best2...i'allah ada rezeki tuh...apa2 pun sy dah dtg n jenguk...good luck

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger