HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 25 Mac 2011

~I♥contestblog 1st GiveAway~

,
Jom join GA lgi.saya jmpa GA ni dari blog  
Cempaka Kuning..thanks again ye kak..hehehe..Blog kali ni mtk kita teka umur owner GA I Love Contest Blog..so,kepada sesiapa yg nk join tu,anda blh klik pada tajuk kat atas banner tu ye untuk terma dan syarat:



ermmm,agak2nya la kan,bila la besday akak kita sorang ni ye?..
dia dah jadik MRS..so maknanya dia dah kawen ler..
mna ada org blm kawen dan ada anak dpt gelaran MRS?..
(kalau dia ada,dia mengong..wakakakaka)..

Saya rasa la kan,saya rasa la kan,,saya rasa la kan....
Besday akak Puan Asida ni jatuh pada......
pada..

pada..

pada..

pada..

berapa manyak pada la,nak jawab tu jawab je la cik yg buat entry ni..mu pung same mengong..hahahaha..

Saya rasa besday akak Puan Asida jatuh pada 
27 Mac 1981..
jawab je la,klau mnjadi tekaan saya,Alhamdulillah..
tak dapat tak pe la,saya nak merajuk..hehehe..

Akak,klau saya tak dapat ni,nanti buat GA lgi ea..
pastikan saya menang..hehehe..
So,pada yg nk join,due date adalah pada:
27 Mac 2011
(hari dgn bulan tu,hari jadi dia tapi tahun tak tau ler..)

Kat sini ambo nak tag:

Semoga ambo mene..hehehe..

1 Comment:

  • 14 Mac 2011 pada 12:52 PTG
    Unknown says:

    thanks join yer

    akak dah kahwen , anak pun dah dua.. so akak tak mengonglah kan.. hehe

    good luck ye.. tak lama lagi nak tutup dah ni.. pastuh tengok2 lah saper yg bertuah tuh..

    :)

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger