HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 18 Mac 2011

~1st Giveaway Diaumaininaz - Teka Teki~

,
Wassup gengs..mari mari pakat ramai2 join GA lgi sampai cemuih..
Saya suka GA..
GA ni mai dari blog Diaumaininaz..klau hampa nk join gak,hampa boleh refer pada tajuk tu untuk segala terma dan syarat..



Korang kena jawab soklan berupa pantun untuk menang hdiah berupa wang besar..Soklan dia cenggini:

Cedok Kuah Gulai Nangka,
Cedok Dari Dalam Mangkuk,
Anda Bertuah Tidak Kusangka..
Teka Binatang Banyak Kaki Badannya Bongkok.

Apa mende la menatang cenggitu?.tak pernah jumpa le pulak..kalau tanya soklan menatang pe jalan senget tau le jawapan ketam..
Konpius saya sekarang ni..kepala jadi jemmed sat dok memikir jawapan pe yg paling tepat ni..

Saya rasa jawapan paling sesuai untuk soklan ni ialah:
Belangkas..
Saya main teka je..tak dapat pun tak pe..

Kat sini saya nak tag kawan baik saya iaitu:

Tarikh Akhir untuk join GA ni adalah pada:
20 Mac 2011..
jom ler ye..

1 Comment:

  • 17 Mac 2011 8:32 PG
    DiaUmaiNiNaz says:

    salam, terima kasih sudi join dan memeriahkan lagi GA ni...tunggu keputusannya nanti ye , semoga berjaya.

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger