HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Khamis, 3 Mac 2011

~Inspire Design's 1st Giveaway~

,
Yebbaa..petang jumaat dah dapat idea nk join GA apa..terima kasih bnyak2 kepada rkan bloggerku iaitu  
kerana tag blog saya dlm GA anda..
justeru dengan itu saya dah jmpa GA apa nk buat pgi2 ni..

klau nak tau lebih lanjut tntang GA ni,blh klik je kat tajuknya k:


cntik kat banner yg dibuat oleh owner ni?..cntik kan?..

bila tgk gambar tu,saya brkenan sgt dan tanpa fkir pnjang,trus join..cute sgt smua reben kat atas ni kan?..korang tak mau ke join?..
takkan tgk aje?..kreatip btol owner dia ni..tapi sbnyak ni ke dia akan bg?..wau!!!penuh laci den dgn reben..penuh ke tak,saya tak kisah..saya msti cuba dptkan..

kalu ada yg nk join msih dibuka lgi..korang blh klik kat tajuk di atas tu..
Due date dia ialah:
3 Mac 2011..

Kat sini saya nak tag:

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger