HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Selasa, 29 Mac 2011

~Melati Mirror Giveaway~

,
Mirror mirror on the wall,sape lagi cantik dalam blog ni?..
eleh minah ni,persan pulak dia..hehehe..takpe,sesaje nk persan..
tapi memang itulah kerja saya..

pantang jumpa cermin,msti berdiri 2 atau 3 jam depan cermin..
bila saya depan cermin,tak de orang blh amik port saya...
nyahhhh kau dari sini..

Petang ni saya nk join contest dari blog Cik Melati..senang banget la nk join..tak pyah ler korang lengkap slogan mcm dalam tibi tu..

Jika anda mahu join,boleh klik pada tajuk untuk segala syarat ye:



Sape yg bertuah,korang akan dapat hdiah berupa cermin cantik..dah namanya love to see in the mirror,msti ler ada cermin kan?..saya tak boleh nk tunjuk cermin tu sbb ini arahan dari tuan punya GA..

Nanti kalau saya tunjuk,penyertaan saya kena rejek..
saya gak melepas.

Untuk Muslims,korang msti baca doa ni kan?..klau tak,korang bercermin dengan tiiitttt.. " 
Allahuma Kamma Hassanta Khalqii Fahassin Khuluqii"
[Ya Allah, sebagaimana engkau telah memperindah kejadianku, maka perindah pula akhlak ku]..

So,jom ler join.mana tau rezeki korang dapat cermin cantik tu..
Cik Melati sila pilih saya ye sbb saya nak cermin tu..hehehe..

1 Comment:

  • 15 Mac 2011 pada 4:50 PTG
    FazMelati says:

    hi Amalina@Budak Kedah =))

    heheee kelakar la entry ni, thanks join yea =))

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger