HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Sabtu, 12 Mac 2011

~Raimi 1st Giveaway~

,
Slm pgi allz..pagi ni saya nk join GA dlu.ye la,nk rilek jap sblm pning utk kerja..hehehe.klai ni saya nk join GA dari blog Ct aka Cik Na pulak..
klau ada yg tringin nk join ataupun nk tau lebih lnjut,blh je klik kat tajuk tu ye kawan2:



aiceh,comelnya anak akak Ct aka Cik Na..

apa pun,budak kedah nk ucapkan selamat hari jadi buat anak Ct aka Cik Na ni semoga hidupnya serta keluarganya diberkati ILAHI..tapi sebenarnya dia bkn sruh kita wish untuk anak dia..saya sbnarnya sja gtal tgan nk wish..mna tau untung rezeki akak Ct aka Cik Na bca entry sya,trus dia suka..kehkehkeh..

so,pada seapa nk join,msih dialu-alukan lagi sbb GA ni akan tamat pada:
13 Mac 2011..
So,ramai2 ler kita join ye dan klau korang nk tau lebih lnjut,blh Klik Sini..

Nak tau hdiah pe yg akak Ct aka Cik Na tawarkan?..cuba tgk ni:


tapi korang kena pilih salah satu je dari hdiah ni..jadi saya rasa saya nak 
HADIAH A 
klau rezeki ada untuk menang sbb saya suka sgt design tu..

Kat sini saya nk tag:

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger