HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 28 Mac 2011

~First Giveaway From yahznine.blogspot.com~

,
Hi allz..jom join GA lgi..saya jumpa GA ni dari blog  
Cempaka Kuning..dia ni merupakan referral pada kebanyakan GA yg saya join..thanks again ye kak..klau menang nanti,nama akak gak yg pemes..hehehe..

Kalau korang nk join GA ni,boleh je klik kat tajuk untuk segala terma dan syaratnya ye..



Saya tak sehebat sesiapa bila buat entry..entry saya tak seronok untuk dibaca..saya tak pandai reka ayat..tau tak saya suka tiru ayat orang lain(sedih seh budak ni buat entry,nsib baik tak ujan..hehehe)..

tapi adakalanya ayat yang saya buat,membuatkan orang ketawa sendiri..msti lawak tu ayat saya sampai orang blh gelak sensorang..tak de la nak bangga.. 
(perasan pulak mak minah sorang ni..jgn lyan dia..)
saya sebenarnya tak tau ayat apa yg saya buat..
saya main bedal je taip asal siap..

Tgk la sendiri..saya blogger suka melalut..merepek meraban tak tau hujung pngkal..main bedal je bila buat entry..huhuhu
(dia mmg suka melalut tau)..tapi apa pun,saya nk join gak..please owner Syazhnine's Blog..jgn gelak sendiri bila anda baca entry saya yang entah apa2 saya taip ni.harap entry saya diterima..sekian..(sedih tetiba kat ending..hehehe..)

So,kepada sesiapa nk join,dialu-alukan lagi ni sblm entry korang kena rejek(sebab owner nak tutup contest).

Kat sini saya nak tag kawan baik yang selalu sokong untuk buat GA dan kwan GA saya:
Terima kasih semua..sayang awak..

2 Comments:

  • 14 Mac 2011 pada 2:06 PTG
    Tanpa Nama says:

    tq sudi tag=)dah join dah=)

  • 31 Mac 2011 pada 10:08 PG
    aisyah says:

    salam..tQ ye join GA sy..sory la..tersenyum gak sy sorang2..bace entry ni..nway,..nice entry..tgu kptsn t ye..=)

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger