HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Rabu, 2 Mac 2011

~Mak Dara 1st Giveaway(GA)~

,
Yeeehhhhhaaaa..saya msih join GA lgi dan sya akan truskan join GA ni sampai bila2 pun..GA prtama saya pda mnggu ni dari blog Bicara Mak Dara pulak..

senang sgt nk join GA ni..korang cuma kena bgi satu tjuk drama yg korang rasakan sesuai..
klau korang nk tau lebih lnjut,
blh klik kat tajuk banner tu ye:



Senang je..korang kena reka sendiri tajuk utk drama Mak Dara kita ni..

Mesti mempunyai blog:
Saya dah ada blog,ok tu..

Follow blog Bicara Mak Dara:
Ok,Saya dah follow dah.

Berikan satu tajuk drama:
Sekuat Mana Hatimu.

Masukkan banner di atas ke dalam entry dan sidebar dan link kan ke entry ni:
Ok,siap sudah.

Tag sekurang-kurangnya 3 orang rakan untuk menyertai Giveaway ni:
Ok,saya nk tag:

Setelah siap entry anda,tinggalkan URL entry anda diruangan komen:
Ok,siap semua..cantik..

Sempat lgi pada sesiapa yg nk join ni..jgn tunggu lma2 ye..nti anda ketinggalan..

Tarikh GA ni brmula pada:
17 Februari 2011
dan berakhir pada:
3 Mac 2011..

1 Comment:

  • 24 Februari 2011 pada 2:50 PTG

    nice blog.. tks sudi join GA Mak Dara.. Nantikan keputusannya pada 3 march nanti ya =)

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger