HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Rabu, 30 Mac 2011

~Our Memory Photo Contest~

,
Banyak kenangan yg ditinggalkan setelah habis sekolah..kawan2 semua hilang entah ke mana..masing2 dengan kerjaya sendiri dan ada yg dah bertunang..tapi zaman sekolah,zaman otak macam budak2 tetap tak boleh dilupakan..

mna boleh lupa macam tu aje..masa tu la kami kena marah dengan ex-warden kami sebab kami antara student paling bising
(bukan belajar tapi saje menarik perhatian orang sampai kena sound dgn adik2 disebabkan kebisingan kami..hehehe)

Dan disebabkan itulah saya dengan bangganya nk join GA dari blog Weebitbear kerana saya berbesar hati nak cerita sikit tntang kepala otak saya dan kawan berserta bukti..
so,pada yg ada kwan baik dan nk join,blh klik kat tajuk untuk terma dan syarat:



saya rindu sgt kat kawan2  saya masa kami kat sekolah asrama dulu..terlalu panjang untuk saya ceritakan perangai gila2 kami semua sampai warden kami mengamuk..korang boleh tengok sendiri betapa gilanya kami:


ala perasan mcm model jek..gambar ni diambil masa kat rumah ex-warden kami..tengok dan bayangkan je la betapa sengalnya kami masa ni selepas kami mencekik habis makanan yg ada smpai ex-adik asrama dtang tak de pe dah..kesian diorang..
dah tu tak tau malu posing depan adik2..


kami memang tak reti nak balik walaupun jam dah pukul 5 petang..kami dengan tak malunya melepak umah ex-warden kami sampai ex-warden pening pikir cara nak halau kami..
(tak baik tau nk halau kami yg tak salah ni)..


memang kami tak penah kenal erti kenyang..dari kami zaman sekolah asrama pun,kami antara student paling lmbat habis makan..mana taknya,asyik bercakap je..sikit lagi nk kena halau dengan akak kantin tu..padan muka kami..
kami berebut nak periuk nasi..lapar beb..
(tahan tak makan malam sbb nk p umah ex-warden)..

Nak tau tak kenapa saya pilih gambar2 ni semua?..bila saya tengok masa boring2 kan,saya tergelak sendiri ingtkan balik gelagat gila diorang..2 tahun kami kat asrama,macam adik beradik..
bising tak pernah berhenti..

Harap2 bila cerita pnjang lebar cmni,ada can nk menang...
ok2,kat sini saya nak tag:

1 Comment:

  • 14 Mac 2011 pada 4:45 PTG
    Tanpa Nama says:

    alamak.. time kasih kerana tag.. hehe.. takde pic la gengg...

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger