HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Khamis, 31 Mac 2011

~1st GiveAway from Dmanja Penawar~

,
Salam gengs..saya join GA lgi..jgn marah ye..bkn pe,slain join GA ni,saya nk promote gak GA dari blog lain..hehehe..klau ada sesape yg tringin nk join GA ni,blh klik je kat tajuk tu ye:



blog dari Dmanja Penawar ni merupakan blog yg mnjual pebagai jenis ubat yg kita nak..sekali sekala klau kita dapat hadiah ubat-ubatan pun ok gak..sihat tubuh badan kita kan gengs?..

Klau nk join,meh join dan kita tgk dlu syarat2nya:
1. Mestilah menjadi follower Dmanja Penawar dan satu lagi blog baru Dmanja
2. Buat satu entry di blog anda berkenaan GA ini. Mesti ada gambar di atas.
3. Letakkan gambar/banner GA di sidebar blog anda juga...
4. Tinggalkan komen anda di entry ini.
5. Tag rakan-rakan anda untuk join GA ini.
Saya nak tag:
6. GA ini telah bermula pada 01 Feb 2011 
dan tamat pada 01 April 2011.

1 Comment:

  • 2 Mac 2011 pada 12:47 PTG
    Unknown says:

    Orang Kedah,

    Thank u sudi join GA saya dan promote blog saya...

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger