HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 21 Mac 2011

~Giveaway Aliesha Kirana Makngah Auni!~

,
Sblm bnyak kerja nk dibuat,saya nak amik masa sikit nk join GA..GA ni datang dari blog Citra Hati Aliesha Kirana pulak..
saja join mna tau kot2 rezeki saya kat sini pulak ke..so,pada yg nk join ni,msih smpat lgi..klau nk tau lebih lanjut tntg GA ni,blh klik kat tajuk tu ye:



aal tomeinya anak dia ni kan?.

brtambah seronok la klau saya dapat hadiah yg ditawarkan tu..saya ni jarang pkai produk mhal..mna tau sekali plai je,trus cntk berseri kan?..hehehehe..

So ada yg nk join ni msih smpat lgi sbb tarikh akhir GA ni adalah pada:
22 Mac 2011 
pada jam 11.59 pm..

So,ramai2 ler join dan kalau korang nk tau lebih lnjut lgi,blh  

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger