HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Selasa, 1 Februari 2011

~Saya Addicted Pada Dia?.~

,
Salam petang semua..pa hbaq hampa?..ok dak?..
story mory sai makan ni la ptang ni..dok lpaq sedia ni..
tak tau nk kata pa..petang mcm ni kepingin pulak nk mkn mknan segera..


lntak orang kata pa tak elok ka,tak bguih ka,ceq peduli pa..perut ceq..(muahahahaha..ketawa dgn jhatnya)..


betoi ka orang kata makan mknan segera mcm KFC,PIZZA HUT dan lain-lain mknan segera ni tak elok..cuba hbaq mai kat ceq tang mna yg tak elok tu?..


dging ayam ada protein,keju tu pun lok gak utk bdan..kita dok mkn burger tu ada sayuq segala mcm..
tak tau orang kata tang mana yang tak elok..
sekali lagi aku kata,semua elok ja..
(muahahahaha,ketawa riangnya).


minggu ni raya cina..orang dok cuti nk blik kg..ceq nk blik cemana,kg jauh..pdan muka aku,tula..dok jauh lgi,kan tak blh blik dh..

 
kat rumah ceq,selalu dapat pamplate dari PIZZA HUT ni.
ceq pantang nmpk kupon depa,msti nk gunting abih mna kupon yg depa bgi tu..
 bkn pa,klau p mna2 jumpa PIZZA ka,blh serbu sesiap bg kupon..dpt murah kit kan?..minggu ni nk mkn apa ya?..


 ha!!!!!!,mkn pizza la,pa lagi..lama tak mkn pizza..
tapi bila smpai ja JUSCO tak tau nk mkn pa sbb dlm satu tmpat tu,ada 



KFC 

 dan



so bila sampai ja kat dua tempat ni msti pening sat g..tak tau nk msuk tang mna dlu dan nk beli apa sbb ceq suka dgn dua bnda ni..

bila masuk kat PIZZA HUT
rasa nak makan ni:


,bila masuk kat KFC
nak makan bnda ni:


dan ini:



sbb saya addicted pada dua bnda ni,jadi saya akan beli dua2 sekali..muhahahaha..
ok tak?..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger