HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 25 Februari 2011

~Teka Biskut Dalam Balang Daa...~

,
Fuyoooo,GA pling senang banget la..dia ckpa tak pyah buat entry tpi aku tetap nk buat gak entry..bkn pe,tak de la orang bosan bila tgk saya cuma teka je dan tak de pe yg mnarik kan kan kan?....

GA ni pun sama mcm sblm2 yg saya buat,due date smua dah nk smpai dah..pasai pa la ceq org pling lmbat tau..sedih ni..



akak owner GA tau tak ni adalah salah satu biskut kegemaran hamba gak kerana bila biskut ni tiada umpama lagu 
ANANG - SEPARUH JIWAKU PERGI
..mcm tu la kisah saya dgn biskut ni..

setiap kali saya beli belah,saya msti cari biskut ni tau..biskut ni merupakan mknan peveret saya smasa di opis mhupun di mana2 sahaja..

klau biskut ni tak de kat sebuah kedai(maknanya hbis la tu),maka saya tak puas hti dan msti prgi ke kedai lain gak utk mndapatkannya..

biskut ni msti ada dlm laci meja dan diperlukan sgt bila time tak de duit(buat alas perut je)..

Dah la,potpet potpet saya ni psal biskut ni..saya nak teka biskut ni la..rasa-rasanya biskut ni ada dlm:

20 bungkus je..

Tak blh sumbat bnyak,nti retak biskut ni semua..huhuhu..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger