HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Selasa, 1 Februari 2011

~Adianiez Giveaway : Riang Ria Dara Berdua~

,


google punya google,akhirnya terjumpa blog ni,KEDAI BAJU ..blog ni tawarkan baju yang cantik2 pada harga yang murah..

memang mulanya rasa mcm nak beli je tapi saya ni anak pun tak de lg..so,saya suggest pada akak AIDA untuk tengok blog yg saya bagi tu,mana la tau kot2 hati anda tergerak untuk beli dari blog tu..

saya belek2 kat blog tersebut,nampak sehelai dua baju ni..rasa mcm kiut sgt kalau anak akak yang pakai:



kalau akak tak berkenan yang gambar yg atas ni,mngkin akak blh beli yang ni:
 


ataupun yang ni ke:



tapi saya lebih gemarkan gambar kedua tu sebab saya tau kanak2 sekarang sukakan warna pink dan lembut kan?..

KENAPA SAYA CADANGKAN AKAK BELI KAT BLOG NI?:

sbb,PERTAMA..overall,harga sebelum pos tak la terlalu mahal..boleh dikatakan sepasang ni atau sehelai baju tu,kos dia dalam RM 30-RM 40 je termasuk postage..
 
so,pada saya berbaloi jika akak beli baju untuk anak akak kat blog yang saya cadangkan ni..

sbb KEDUA..saya kira sepasang atau sehelai untuk seorang anak akak,tak sampai RM 50 pun dan akak mungkin blh dpt savekan budget jika beli kat blog KEDAI BAJU ni..

so apa kata akak singgah dan pilih,mana tau ada yang berkenan dihati akak dan hubby akak..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger