HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Rabu, 16 Februari 2011

~Saya Punyai 100 - 500 Followers~

,
Salam semua..abg BEN kali ni buat segmen terbaru iaitu 
Saya Punyai 100-500 Followers
pulak..kali ni saya mesti join gak walaupun due date dia sebenarnya mlm ni..
mybe saya adalah the last one kot yg join ni..huhuh..


Saya tak mau ketinggalan nk join segmen ni sbb saya addicted dgn blog ABG BEN..
Senang sangat nk join segmen ni..korang ikut je cara kat bawah ni ye:

  1. Letak header BEN ASHAARI blog
  2. TAJUK :  SAYA PUNYAI 100 - 500 FOLLOWERS dan linkkan ke ABG BEN ASHAARI ini ..
  3. Tinggalkan url entri blog korang tau kat Saya Punyai 100-500 Followers !!  
      

1 Comment:

  • 16 Februari 2011 pada 11:46 PTG
    apislerr says:

    salam,
    mengunjungi rakan2 blogger tegar;)
    eh bergurau;p
    slm perkenalan,
    dtg dr blog abg ben;D
    blog apisv2

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger