HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 28 Februari 2011

~Giveaway - Saya Mau Hadiah itu ~

,
Salam jumaat buat sekalian umat..korang tgah buat pe tu?..tak de plan pe2x ke?..meh saya bg cadangan..
apa kata korang ikut saya join GA yg datang dari blog  
ni..nmpk best la GA dia buat..
tapi sebelum tu,kita tgk dlu banner untuk GA ni:



senang je nk join..cm biasa la kan,setiap kali korang join GA,korang kna buat sikit,tak bnyak pun entry tntg GA ni..

tak pyah susahkan kepala otak nk buat ayat pnjang2 kan?..
Saya buat entry saya mau hdiah tu sbb (ni bkn slogan k)saya suka bnda yg kiut..tak kisah la apa bnda pun,jnji kiut as brang kat gmba atas ni..akak Ady Shariz baik hti nk bg kat orang yg brtuah berupa hdiah ni:


comelnya kipas ni..klau dpt letak atas meja opis saya,msti orang opis jeles sbb saya ada kipas cntik..

so,takkan korang nk tengok je?..jomla join skali..mna tau nsib korang dpt kipas ni..GA ni akan tamat pada:
28 Februari 2011..
sempat lgi nk join bg orang yg tak lengahkan msa..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger