HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 28 Februari 2011

~Giveaway Saja Suka Februari 2011~

,
Entry ni melekat sampai tarikh akhir untuk join ye..

Selamat pgi semua..pagi2 ni nk join GA..kali ni GA datang dari Tini Dewi pulak..GA kali ni dia mtk kita buat perkara senang je..tapi sebelum tu,meh kita tgk gambar untuk GA kali ni..

cuba tgk anak kak Tini Dewi..comel kan?..

Akak Tini mtk korang buat satu entry melekat atau tak nk lekat pun tak pe..terpulang kat korang..
Korang cerita la pe pun yg korang nak..
Apa nak cerita ni ye?..tak de idea la kak..

Tapi yg pling saya tak tahan tu kat hadiah yg ditawarkan..cntik dan cute sgt tau..ape la saya ni,dah besar pnjang tpi prngai mcm budak2..

tapi klau saya dpat tu,saya nak bgi kat adik saya..msti dia suka..cuba korang tgk gmbar hdiah tu:

rsa mcm ada rumah ldang sndri wlaupun sbnarnya tak de ldang..kehkeh..
bkn rumah ni je korang dpt tau,tapi ni pun ada:


dan ini sekali:

alala,tomeinya semua ni..semua ni datang dlm 1 set mcm cik adik mnis kat gmbar atas tu pegang..

jadi,takkan korang tgk je?..join la cuma klik Kat Sini..msih smpt lgi ni nk join..GA ni akan berakhir pada:
28 Februari 2011..
akak,saya copy paste gmbar sbb nk memeriahkan entry..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger