HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Rabu, 16 Februari 2011

~GIVEAWAY BERSATU by Mimie & DC~

,
Chi uollss..i join lagi GA..biar korang boring baca entry i asyk ada GA je..
eeee,mengada-ngadanya..
kali ni saya nk join GA yang datang dari Delicious Cuppies dan Mimie pulak..
klau ada yg berminat nk join GA ni,blh klik kat salah satu link yg diberi ye..
selamat mencuba geng..



Sebelum korang nk buat entry tu,korang mesti kena jdi followers:
dan  
dahulu,baru korang ada chance nk menang,InsyAllah..

maka,story mory tentang mereka berdua pun brmula la..ni part pertama,saya akan cerita tentang Delicious Cuppies ni dahulu..Delicious Cuppies  ni merupakan sebuah kedai online yg menjual dan mngambil tmpahan mmbuat kek dan segala macam kek ikut tmpahan customer..kalau korang tengok pada semua gambar yg dipaparkan,korang mesti terliur punya la..sbb decoration pda kek tu mmbuatkan aku jatuh cinta pndangan pertama la..

rasa lapar tetibe pun ada sbb tgk pda kek yg kiut miut diorang hsilkan ni..
korang blh tgk sndri la pada gambar kek kat bawah ni..mmg tercantik amat sgt..
klau aku punya kerja,takkan dpt hsil mcm ni la gyanya:

Cntik sgt cupcake mereka ni..gambar by Delicious Cuppies

cuba tgk gambar in pulak..gambar ni telah berjaya buat aku lapar:


merahnya mak ngah by Delicious Cuppies.

ok guys,sekarang kita msuk part 2 of da story berkenaan kisah Cik Puan Mimie pulak..sekali trpndang raut wjahnya,daku teringt pda seorang yg mmg pemes dlm bidang musik iaitu JUWITA SUWITO..tak caye?..

cuba tgk btol2..klau tak caya gak,mmg aku perasan sorang2..bila tgk gmbarnya,dah blh agak dia ni seorang yg mmg gojez dan mummy terhebat..seorang mummy yg cntik dan memilik pelbagai kebolehan dlm hidupnya..

syabas my dear sis..i'm proud cause i have new geng blogger yg mmpunyai mtlamat dn krjya sndri dlm hidupnya..sweetnya Cik Puan Mimie sb ada own bakery online shop..

cuba tgk gmbar mereka..betul tak cik puan mimie mcm juwita suwito?..

So,pada yg nk join tu msih blh lgi..
klik kat link yg saya dah bgi kat atas tu dn jgn lupa follow mreka sekali ye..
Tarikh GA ni bermula : 14th Feb 2011
dan berakhir pada
28th Feb 2011 @ 11.59pm..
 
p/s kepada tuan GA ni..saya ambil gmbar di blog anda sebagai mnambah keceriaan pda entry saya..mtk ampun dan maaf ye..hrapnya ada rezeki saya..


Mimie

2 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger