HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Rabu, 2 Februari 2011

~Alamak,Buruknya~

,


Tgah hari mcm ni,tak de keje nak buat,aku saja la tengok facebook sendiri..

saja main2x klik,aku terklik,keluar facebook ni, 
jengah punya jengah rupa2nya mmg kumpulan kompang tempat tinggal aku..


saje la belek gambar,nak tengok betul atau tidak kumpulan kompang tmpat aku,mmg betul da..


tapi,aku belek punya belek gambar yang ada,aku terperasan satu gambar yg aku kenal sangat dan aku mmg teramat cam gambar tu..

mmg kenal sangat..alamak,ape la ko ni makcik!!!..

takkan rumah ko sndiri pun ko dah tak knal?..


cuba korang tengok rumah kaler kuning tu,yg ada keta putih tu,tu la rumah aku.. 

alamak hai,bila kuar kat facebook,nmpk pelik pulak,mcm rumah tinggal..

aku mmg tak smpat nk cuci luar rumah aku
(tapi sebenarnya aku mls nk tgk)..
tu mmg rumah aku ler..diorang jdikan rumah aku sebagai latar belakang untuk picture diorang..sukanya..
gambar rumah aku pemes walaupun aku tak de..ngeh2x..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger