HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 7 Februari 2011

~Gegar 1000 Blog Oleh Ben Ashaari~

,

dah keluarkan satu entry yang telah mengejutkan ramai blogger..sampai aku pun blh terkejut beruk.. 

beliau telah membuatkan ramai orang menghantar entry kepadanya sampai aku pun tersampuk..senang je..

rasanya tak perlu pening kepala nk buat ayat,cuma ambil je nota yg ada dlm GEGAR 1000 BLOG beliau dan pastu postkan kat entry..tapi 3 hari je tau..cepat2..Senang je,tak perlu nak fikir ayat pe nk buat..cuma taip blik ayat ni:

SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??

mudah je kan?..dah tu,apa lagi..join la sblm tamat tempoh..da semua..

3 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger