HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 7 Februari 2011

~Awak,Saya Cakap Sorang2 Ke?~

,
Insiden ni berlaku kat KFC..aku rasa mcm nak lempang diri sendiri sebab dah terlalu malu yang amat sangat..
ye la,mana taknya,aku order burger ni:


tunggu punya tunggu sampai aku blh singgah sat ke MCDONALDS 
dan beli apa yg aku nk,ingtkan bila dah kmbali ke  
apa yg aku beli tu semua dah ready dan tinggal untuk berambus..


tapi apa yg aku harapkan tidak seperti kenyataan..
bila dah kmbali ke KFC,ternyata tak siap2 lagi order aku..lmbat tau tak,bila aku cakap,dia buat tak tau je....


MASA TU AKU RASA MCM NK CAKAP BALIK KAT DIA,AWAK,SAYA CAKAP SORANG2 KE?.

aku bengang dan jadi bangang time tu..malu pun ada gak sebab masa aku tunggu kat kaunter tu,kaunter tu dah tutup dan orang yang in charge untuk lyan aku dah blik..budak yg jga kaunter tu pulak new staff..


aku rasa muka aku tebal 24 km rasanya..sepatutnya dia tunggu sampai order aku siap tpi ni tak,dengan dia2 sekali tak tau g mana..aku rsa lmbat sngt,aku terus blah je..
lntak la kat burger tu,aku mls nk pusing blik,

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger