HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Rabu, 16 Februari 2011

~First GA from Diva's Shoppe~

,
Giveaway lgi..tak sudah2 saya join GA ni..saya takkan bosan join GA ni..kali ni GA datang dari akak Farah Mukhlisa pulak..GA yg dibuat kali ni tentang Diva Shoppe pulak..mna blh lepas join GA cmni..senang mcm ni tau..



Korang kena buat sedikit entry tntang GA ni..
saya tak tau nk buat entry pe..so ni je blh saya katakan..
Pertama sekali diucapkan tahniah pada akak FARAH MUKHLIS sbb dah brjaya buka sebuah kedai yg menjual pelbagai barang untuk wanita secara online..

harap2nya kedai akak kita sorang ni akan berkembang maju la ye..pembukaan kedai online sudah pastinya banyak cabaran mnanti di depan mata..mana taknya,banyak kedai online sekarang sedang bersaing hebat untuk memajukan perniagaan masing2x..

harap2nya akak FARAH kita ni sentiasa sabar dan tabah dalam menempuh dugaan itu ye..oleh kerana akak FARAH kita baru mncuba dlm bidang perniagaan ni,dia berbesar hati nak buat GA utk semua..

sesiapa pun blh join.. 
16th Feb 2011 
dan berakhir pada:
27th Feb 2011..
jadi,selamat mencuba ye..
saya hrap klau saya mnang,saya akan dpt hadiah pling spesel dari akak FARAH..

p/s : thanks pada kak FARAH sbb jmput saya..hope2nya ada chance nk menang la ye..

kat cini saya nak tag:

1 Comment:

  • 17 Februari 2011 pada 9:07 PG
    FaRaLySsA says:

    thnx sudi join...:)
    wahhh...cm ade harapan menang je ni...
    best artikel die..hehe..:)

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger