HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Rabu, 9 Februari 2011

~1st GiveAway Ang Pow Chinese New Year~

,
Giveaway dan giveaway..terima kasih pada NaJwA hAZ wAnI yg buat entry tentang 1st giveaway ni..kalau tak,saya pun tak tau..

sapa lagi mau angpow?..tak lmbat lgi rsanya kan?..

korang blh join lgi sbb due date esok je..
sempat lgi pada sesiapa yg nk join,tak nak join pun tak pe..




saya takde kawan dari golongan chinese tapi tak slh rasanya nk wish jugak kat mereka especially yang buat giveaway ni iaitu Lovely.Me.terima ksih sbb sudi appreciate your followers ya..


Wish saya tak pendek sgt dan mngkin tak pnjang sgt..tau pnjang sgt,nti korang boring nk baca..wish saya berbunyi cmni(ada bunyi ke):


~Gong Xi Fa Cai ,atau dlm bhsa omputih Happy Chinese New Year atau dlm bhsa cina ,农历新年快乐 kepada semua penganut beragama BUDDHA..~
~hati2 di jlnraya,tak mau drive laju sgt ye..~
~selamat dpt angpow dan selamat mkn limau..~
~moga CHINESE NEW YEAR thun ni ada bgi 'ONG' atau rezeki pda anda..~
~SELAMAT TAHUN BARU CINA..~

Kat sini saya nak tag:

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger