HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Khamis, 17 Februari 2011

~1st Giveaway Sayangku Faish~

,
Petang allz..saya nak join GA ni..jgn mareh yer..kang ada pulak yg tensen saya ni asyk post entry giveaway je..
bkn pe,sekali dah msuk GA ni,terus addicted sama dia..kekekeke..

aha,petang punya GA ni datang dari belog  
Akak Faish..nak tau sumber mna saya jmpa GA ni?..

saya jmpa kat blog Kehelan Contest..sja usya2 nk buat GA pe untuk petang ni..bila buka kat bloh Kehelan Contest ni,rupanya bnyak GA kita blh join tau..

meh tgk dlu gambar dia yg cute ni:

pndainya akak kita ni buat banner.cntik..

klau ada yang berminat nk join GA ni,blh  
tamat tempoh untuk GA ni adalah pada:
25 Februari 2011 pada jam 11.59 pm..
jadi jom ramai2 join k..

jadi saya nak tag:
sebab nk mnghargai blog dia yg telah menayangkan GA ni..

1 Comment:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger