HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 25 Februari 2011

~Saya Nak Hadiah Dari Mommy~

,
Hai semua..tgah buat pe tu?..petang2 cmni nk release tnsion jap la..pening dengan keadaan semasa..so,apa lgi keputusan saya nk buat melainkan buat GA la..huhuhu..

petang ni GA datang dari blog Kasih Mommy la pulak..mna tau kot2 ada chance nk menang ke..hehehe...klau korang nk tau lbih lnjut,blh klik kat tajuk bawah ni ea:



Saya mau hadiah dari mommy gak..tak kira..mungkin saya ni adalah antara peserta terakhir yg join kot..tgk la klau ada lgi slpas saya ke..

Ok la,saya nak tag:

hope2nya rezeki last contestant brpihak kat saya..hehehe..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger