HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 31 Januari 2011

~Pe Patut Saya Buat?~

,
Raya cina nak dekat dah tak lama lagi..
orang lain smua dok plan nk holiday,nk jln2 dgn kawan la..tapi aku?..tak dak plan pa pun..


stiap thun sama ja..orang ajak kuaq,p jln.kononnya lama tak jmpa..pdahal bru rya puasa lpas jmpa..kat bawah ni aku nk kongsi gmbaq masa kami raya sama dlu:


 ni kami masa raya sblm p umah ex-cikgu kami..
 


sempat makcik2 ni posing sblm makan..


 ni antara juadah yg kami makan msa kat umah cikgu kami..sedapnya..


 macam budak2..tak pernah berubah perangai..


 memang tak blh buat bini ni..haru biru jdinya..

 seyesnya muka tuan belog ni..hang dok fikir pa tu?..


 nk tau mna tuan rumah kami terjah tu?..dia pakai tudung kaler ungu..


 yg ni (baju oren)pulak assistant tuan rumah mrngkap tukang msak kedua..truk dia kna msak utk kami..


 cemuih tukang msak kedua kna hmpit dgn kami..mna la tak nya,anak2 pulang rumah..
 gambaq ni semua dicurik dari kawan baik saya iaitu CIK HAIDA
 
ok dak kami?..mcm budak2 kan?..ni msa raya thun lpas tapi pastu kami tak jmpa dah..tak tau bila nk jmpa lgi..

lma ka tu tak jmpa?..pot pet pot pet mcm mak nenek bila jumpa geng masa sek dulu..haru biru aku dibuatnya tapi aku miss gila nk jmpa depa ni..tapi bila dok fikir balik,mana nak cekau duit ni nak keluaq?..

selalu aku keluaq dgn fmily biarpun umuq aku ni dah mncapai thap blh kwin(mslhnya blh ka kwin?..diri sendiri pun tunggang - langgang lgi..wakakaka)..

biasa la,anak mak..merata2 p msti dgn fmily..kadang2 nk kuaq gak dgn kawan2 aku tapi asyk dok fikir bazir wei..

nanti tah pa2 aku beli..at least klau p dgn mak ayah aku,trkawai iman nak beli barang..jdi pa patut aku buat?..lama tu cuti..hari khamis sampai hari ahad..

mmg konpius tak tau nk buat pe..tapi keje satu yg aku tau bila cuti,tido..tido dan tido je keje aku...

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger