HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 24 Januari 2011

~Shopping Dan Blogging~

,
~Hai,morning all..cmna hari ni?..ok tak?..tgh syok2 pagi ni buat keje,tibe2 je enset bunyi..~

~"Hai kak,baru update kain kat blog dan facebook..jemputlah tengok ye.."~

~mmg aku dah cakap kat tuan punya blog tu,klau ada kain baru bgtau aku..padan muka aku,sekali tengok..cantik2 belaka..~

~tengah mikir nak beli kain apa pulak kali ni..mmg selalu aku beli kain ela dgn dia je sbb mmg cntik sangat~

~Keje jalan gak tapi dlm masa yang sama,sibuk je jengah blog dia tgk kain..mna blh than beb kain cntik..msti kena order,klau tak nangis aku..~

~pilih kain pun sibuk gak,tapi dlm masa sama sempat lagi dok jengah blog orang..smlm ada baca paper psal blog mummy merah..cntik sgt blog dia..kaler merah mak ngah..bca dlm paper tu,ada ckp tntg kaki blog blh dpt sejuta dlm sthun..~

~mcm best je..klau ler aku blh buat mcm dia...ermmm..angan2 je la kau ni makcik oit..blogger blh buat duit dgn hnya blogging aje~

~bkn setakat link die je yg ada dlm paper tu tpi smpat juga ler aku selongkar blog makwe penjaga gol nombor satu negara,KHAIRUL FAHMI CHE MAT..cntik juga blog dia wlaupun dia kata dia msih new in blogging..~

~mmg cute sgt blog dia..nak tau apa nama blog dia?..cuba bukak:
AIMIE HARMELIA punya blog ni..~

~anyway,selamat berblogging ye..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger