HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 21 Januari 2011

~Kasihanilah Dia,Dia Lebih Memerlukan Dari Kita~

,
Salam pagi semua..pagi ni saya ada bawa satu cerita sedih..mungkin ada yang dah perasan berita ni kat tv3..tapi saya nak kongsi lebih detail tentang apa yang berlaku dan bukti yang menunjukkan bahawa dia tidak menipu.please baca apa yang saya tulis ni,tak lama walau sekejap pun jadilah..

Tolong juga sebarkan berita ni kepada kawan2 anda kerana insan ini amat memerlukan bantuan.Kalau anda dapat dermakan sedikit wang pun takpe.ini untuk saham akhirat anda juga.bukan untuk saya..hari ni hari dia,mana tau esok lusa hari kita siapa tahu..memang mula2 tu tak sampi hati nk tengok semua gambar yang dipaparkan tapi inilah hakikatnya..saya dapat story ni dari sebuah web(copy balik)..



laporan polis yang telah dibuat pada 26/11/2010..


senarai ni semua adalah ubat2 yang diperlukan oleh hairuman..sumber 




ini merupakan keterangan doktor yang merawat hairuman.

kat bawah ni semua gambar yang memang original punya..kalau ada yang tak sampai hati dan memang mual tengok gambar ni,pejam mat ye..gambar ni untuk orang yang betul2 kuat semangat je..










jadi kepada sesiapa yang nak menderma dengan seikhlas hati anda,kat bawah ni adalah no akaun kakak kepada hairuman:

nk akaun maybank puan maryuni bt miskon.
1620 3063 2448

no akaun cimb puan maryuni bt miskon
1257 0000 2035 29

no telefon puan maryuni bt miskon
018-3807867

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger