HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Selasa, 4 Januari 2011

Mari belajar buat web sendiri..

,
Selamat pagi semua..apa khbar?..r u alright?..saya tak brapa alright sgt ni.stress dlm mngejar bnda yang tak trcapai lgi ni..ni ha,saya ada bnda nk kongsi..mula2 orang baca artikel ni,msti orang ingt saya jual brang tp bukan mcm tu la..saya tak jual brang pun..saya jual link..kehkehkeh..


baru-baru ni saya ada jumpa satu link tak tau dari mna saya tekan tah,tetibe kuar bnda psal bina web..dan dalam tu dia ada cerita tntang orang zaman sekarang nk jual brang tpi tak tau macam mana promosikan..dlm web ni ada ajar orang buat web pastu blh jual brang dari web kita buat..


tak slh nma tuan empunya program ni nma dia ABANG CHOB..orang pgil dia pakar buat website sebab dia dah ajar banyak orang buat web sendiri tanpa perlu kuarkan modal smpai ribuan ringgit untuk dapatkan autoresponder dan mcam2 lgi tntang bina web..




ABANG CHOB ni klau hampa nk tau,dia asai dari kedah..dok ajaq orang yang mai dari merata tempat buat web sendri tnpa perlukan orang tengah yg dok tukang buat web..kadang2 klau kita nk sruh orang buat web,mesti kita akan dikenakan bayaran yang agak mahal smpai kdang2 tu terfikir,mak datuk,mahainya.tapi klau kita dok mngaji dgn abang chob ni,toksah dok penin pala.hampa bayaq skit ja tapi untung yang hampa dapat dan ilmu yang anda dpt tu,berganda2 jadinya.bengkel selama 2 hari ni byk dok ajaq hampa ilmu yang lebih mndalam untuk bina web..
anda dapat tgk kan bila ada sesetengah bngkel tu jemput orang smpai 5,6 rtuih orang tapi pernah ke anda fikir,apa yang anda akan dapat klau hdirkan diri ke bngkel tapi bila balik rumah,lupa semuanya..nk tnya balik kat tuan yang dok ajar tu,msti susah.dia pun bkn selalu ada msa.klau reply tu pun,nsib anda baik la..tapi tak mcam abg chob ni,korang blh call,email dia bila msa je..kompom dia akan bls persoalan anda time tu gak..nk kompomkan tmpat dgn dia pun blh.


kira serba serbi senang la nk berurusan dgn dia..mcm dlm bngkel abg chob ni,dia ambil peserta tak rmai,dalam 5 orang je..sbb dia tau klau ambil rmai sgt peserta,diorang takkan praktikkan apa yang abg chob ajar tu lepastu hbis msa kat bngkel ajela.dia ambil peserta terhad je tapi bila2 masa nak buat bngkel,dia blh arrange.




http://www.bestwebskill.com/index.php?ref=nooramalina  


Peserta dia bkn shaja dari semenanjung tapi dari sabah sarawak pun ada yang datang.dari pangkat pling tinggi mcam pensyarah smpai surirumah join dia punya bngkel.terbukti berkesan dan ramai yang dah akui keberkesanan bngkel dia tu..diorang kata tak rugi join,byran sikit tapi hasil berganda2.abang chob ajar mula dari zero smpai peserta dia berjaya hsilkan web depan mata abg chob sndiri..dia kongsi segalanya tntang apa yang dia tau..


tapi klau nak pergi,msti anda fikir kemudahan nk tido,nak g dgn apa kan?..jangan susah hti,smua tu ada.korang blh g naik bas smpai padang serai..nk tido,insyAllah abg chob blh tolong..


jadi,bgi yang tak reti apa2 tentang mcm mna nk bina web,jangan malu,jangan segan..sbb klau kita segan,smpai bila2 pun kita takkan dapat apa yang kita nak.klau rajin2 tu,klik je kat link tu..segala masalah insyAllah selesai..selamat mencuba..


http://www.bestwebskill.com/index.php?ref=nooramalina  





Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger