HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Rabu, 5 Januari 2011

~Debaran Menanti Hari Besar~.

,
Satu hari belek surat khbar..tiba2 je mata terhenti kat satu artikel tntg psangan selebriti ni nk kawin..fullamak humang aih..tak sangka sungguh..Pang,kompang dipalu..tak lama lagi je diorang nak disatukan..Alhamdulillah..minta2 semuanya berjalan lncar..saya sebagai peminat doakan semoga diorang ni hepi,gembira sokmo..

macam2 dakwaan kononnya kawan la,itu la,ini la..tapi kesudahannya?..nk kawin gak akhirnya..pasangan ni selamat melangsungkan mjlis pertunangan pada 17 Oktober tahun lepas..amboi aih,bunga2 cinta mekar dalam hati..sebenarnya mjlis tu asalnya mjlis merisik aje tapi tak tau mcm mna kes,sudah tukar jdi mjlis bertunang.bila ditanya AYU RAUDHAH tntg perkahwinannya,dia kata dia dah sedia untuk menjadi suri hati ZAQUAN ADHA.sebenarnya AYU ni pun tak sngka mjlis merisik jdi mjlis tunang.tapi dalam tak tahu tu pun,Alhamdulillah semua berjalan lancar..

Bila diia ditanya soal tarikh perkahwinan,AYU menjelaskan dia dah sepakat buat keputusan nak tamatkan zaman bujang pada 21 JANUARI ni..(tak lama lagi ni)..tambahnya lagi,asalnya pasangan ni sepakat nk tarikh 11 JANUARI tapi mmndangkan tarikh tu jatuh pada hri SELASA dan time keje pulak tu,diorang tukar tarikh pulak pada 21 JANUARI kerana nak ambil berkat pada hari JUMAAT..AMINN...jelasnya lagi,tak ada kena mngena pun dgn tarikh diorang kenal ke,tarikh lahir ke..

Majlis sambut menantu kat rumah ZAQUAN pula akan diadakan pada 29 JANUARI ni.si AYU ni dah angan2 nk pkai konsep dongeng mcm cerita snow white kot..tapi tu cuma angan2 dia dlu je..dia akan buat tema lain(nk tukar lg nti)..beza usia diorang ni bnk jauh sgt pun,3 thun je..si ZAQUAN(24,tahun ni punya usia),si AYU(27)..bila ditanya tntang urusan RITA RUDAINI dgn AIDIL pula,AYU jelaskan dia tak pernah cmpu urusan keluarga RITA..

Takpela,kita doakan semoga mjlis yang akan berlangsung tak lma lgi ni selamat dari segala masalah dan saya harap hubungan mreka kekal hingga ke akhir hayat..AMIINNN.

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger