HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 28 Januari 2011

~My 1 st Contest,Contest Teka Bintang~

,
Salam semua,ni pertama kali saya cuba tonjolkan diri nk join kontes orang..
mudah-mudahan dapat la ye..kontes pe pun saya tak pernah join,harap baca je..


tak berani nk buat sbb takut slh post..
bila baca kat belog Kak Annie ni,nampak kat satu entry ni,kiut gambar dia..

saja gatal tangan klik kat entry tu..cam mudah je..sekali klik,kuar link Kontes Kira Bintang.


senang sangat nk join,jadi followers kat kerorokeroppi dulu.pastu dia sruh tulis entry pling ringkas kat belog..


dah tulis entry,la kira sendiri berapa jumlah bintang yang ada dalam balang tu.
pastu siap ler..saya tak sabar nak dapat adiah dari blogger tersebut.


saya pun nak join gak..
saya rase la bintang tu ada:
120 bijik.

kalau dapat,ALHAMDULILLAH..
tak dapat takpe,just try je..

1 Comment:

  • 12 Februari 2011 pada 9:55 PTG
    Nys Zairee says:

    Tahniah.. anda menang!.. sila hntr detail nama, alamat n no fon kat rnees_zairee@yahoo.com
    ^__^

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger