HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 7 Januari 2011

~Apa Rahsia Diorang Sampai Kelab Luar Nak Kat Diorang?~

,
Apa rahsia diorang sampai kelab luar teringin nak amik diorang ni jdi player kelab masing2?..mersti ada yang seronok kan?..nak tau apa?..

mestilah tak tikal diorang kawal bola sampai boleh tembus gol lawan masa kat final AFF..tpi bukan kat final AFF sja,kelab2 ni lama dah perhatikan mreka berdua sblm AFF game lg..dah la pndai kawal bola,msti pndai atur strategi ni kan?..

anak2 buah K. RAJAGOBAL la katakan..bila ditanya soalan tentang pelawaan ke kelab luar,bunyi jawapan mereka sama je..diorang nak g kelab luar kalau pengurusan FAM izinkan..itu hak mereka,kita sebagai penyokong skuad HARIMAU MALAYA ni,tak boleh nk bntah apa2 la..cuma kita mampu doakan agar mereka mampu lakukan yang terbaik..




berbalik kepada topik saya td tu,SAFEE SALI dan NORSHARUL IDLAN TALAHA ni dapat tawaran dari kelab SRIWIJAYA FC dan kelab JAWA TENGAH.pengurusan kedua2 kelab ni dah lama intai mereka cuma tunggu masa aje nak tarik diorang msuk ke kelab msing2.

ulas NORSHARUL lgi,dia dah sedia nak keluar dari SKUAD KEBANGSAAN dan beraksi untuk kelab luar andai khidmatnya betul2 diperlukan..aduhai,rasa mcam tak mau lepaskan diorang ni keluar tapi nak buat mcm mna,kita cuma penyokong aje..tak blh nk buat bntahan..




 ANYWAY,SYABAS SEKALI LAGI PADA SKUAD KITA NI..SEMOGA KEJAYAAN AKAN TERUS DIJULANG UNTUK MUSIM2 AKAN DATANG..TAPI HARAPNYA DIORANG AKAN BALI KSEMULA KE MALAYSIA KALAU DAH BERAKSI KAT SANA YE..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger