HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Selasa, 25 Januari 2011

~Macam Mana Nak Hilangkan Streeeeeeeeeeeeessssss~

,
~Kacak luar,kacak dalam,kacak dengar sini~
~Kalau saya senyum,awak mesti senyum selalu~
~Senyum,tak perlu kata apa-apa~
~Senyum,tak perlu kata apa-apa~




~Asalnya lirik macam ni,tapi aku tukar lirik sendiri jadi macam ni:~

~Cantik luar,cantik dalam,cantik apa masalah ko ni~
~Bila ko g keje,muka hbis macam sengal~
~Apasal,ko buat muka masam~
~Cantik,sabar jela cntik~


~Selalu sgt ler kau mcm ni..pehal le ko ni pemalas sangat nk g keje.aku selalu mcm ni,,setiap hari tak de mood..cuma mood aku datang time nk g jalan je~


~Kadang2 fikir macam mna nk kuarkan mood nk g kje tu..sebab dah jdi pemalas tahap gaban je ni..pastu bila smpai opis,cuba lagi cari mood supaya aku blh buat kje tapi nmpkanya tak mnjadi juga~

 


~Sampai opis,dah jadi mcm tunggul kayu,kejong je tak ta nk start dari mna keje dan apa yang ptut aku lakkan dlu..semua nmpk jdi blur je..menci la mcm ni..~


~Anyway,aku hope sgt ada someone yg blh teach me how to improve myself bila aku kat opis,tak cmpur adukkan perasaan dan keje mcm cmpur adukkan tepung dan telur dalam roti sbb aku tak blh nk cerita pnjang,tkt sat g jdi giler..~

5 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger