HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Sabtu, 2 April 2011

~Simple 2nd Giveaway - From Dilaz~

,
Hahahaha....join GA lagi sampai pening..
kali ni saya nak join GA dari blog Mamaqiscontest pulak..mana tau buleh menang kali ni..
join GA byk dah tapi baru sikit dapat..
mesti cuba..tamau putus harapan..



Amacam?..mau join?.berani buat entry?..kalau korang rasa2 nak hadiah baucar dari ZHULIAN,beranikanlah diri anda untuk join..

10 orang beb akan jadi peserta beruntung dapat baucar tu..saya msti join la sbb saya suka barang Zhulian..muahahaha..

Tapi nape banner blog Mamaqiscontest ni ada 2 ekor burung pastu kain jenis blh kait tu?..ingtkan itu hadiahnya..kalau dapat yg tu pun ok la jugak..hehehe..
saya tamak..

kat sini saya nak tag :

So,pada yg nk join boleh refer Kat Sini untuk segala terma dan syaratnya ye..
GA ni akan berakhir pada 
4 April ni.

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger