HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Sabtu, 9 April 2011

~GA Izdiharshoppe~

,
GA lagi..GA kali ni adalah referral dari blog 
Cempaka Kuning..thanks ye kak sbb buat banner dan letak kat sidebar tu..saya mmg nk join..klau msa dah suntuk,saya tgk je la..hehehe..kali ni GA adalah berkaitan produk ubatan..

mna tau rezeki saya kali ni slpas bnyak GA saya join tak dapat..hehehe..jom usha kat tajuk klau nk tau lebih lanjut:



 Blog Izdihar Shoppe merupakan blog yg menjual set barangan lepas bersalin untuk ibu2 semua..ye la,tak pyah ler susah2 nk keluar p kedai semata2 nak cari barang untuk lepas bersalin kan?..blog Izdihar Shoppe memudahkan kaum ibu beli pkai online jek..tekan punat buy,order mai umah..hehehe..toksah jenuh tgu kat luaq..hehehe..

Blog Izdihar Shoppe baru berjinak-jinak dalam dunia perniagaan dan ni baru kali pertama jual brang..mmg cntik ler barangan yg dijual(tak nmpk mcm orang dulu-dulu pakai)..


kalau korang bawak beg ni pun,orang bkn tau apa ada dlmnya kan?..msti org ingt beg p jln2 kan?..
So pada yg nk join tu,msih dialukan lagi sbb tarikh akhir nk join GA ni adalah pada:
10 April 2011..
Sempat lgi tu kan?..

Terma Dan Syarat,korang boleh refer Kat Sini

Ok la,kat sini saya nak tag:
sebab dia merupakan referral pada 
GA Izdihar Shoppe..so dia diutamakan..hehe..thanks kak..

Kedua,saya nak tag:
sebab dia suka join GA dan yg ketiga:

saya ajak dia sbb dia jrang join GA..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger