HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Rabu, 13 April 2011

~GA Perkenalan~

,
Mari kita kenal..mari kenal dengan blogger yg berjinak-jinak dengan dunia perniagaan ni..tak lain dan tak bukan ialah Dyra Shoppe..seorang blogger yg baru berjinak-jinak dalam dunia perniagaan kini telah menjemput anda untuk menyertai GA yg dianjurkan oleh beliau..

mari ler kita join..(saya menaip mcm untuk sebuah iklan pulak)..hehehehe..
Sebenarnya saya nk ajak korang join GA yg dianjurkan oleh  


Sebenarnya GA ni dibuat adalah untuk memperkenalkan blog baru Dyra Shoppe kepada semua blogger dan sedikit sebanyak mempromosikan barangan yg dijual oleh blogger berkenaan..



Korang cuma kena buat sedikit je entry tntang blog ni dan letak gmabar dlm entry korang ye..klau blh backlink sekali banner tu ke entry ni..hehehe..pndai2 je saya tmbah syarat..

sebenarnya bila kita letak banner ni kat blog kita,org akan tau,so blh gak join dan prgi  ke blog Dyra Shoppe.

Korang pun kena perkenalkan blog Dyra Shoppe  ni kepada sesiapa je tapi sebenarnya cari je 2 org kawan kita yg gila beli dlm online(selalu perempuan la)..Kat sini saya nak tag:

ekceli diorang ni mmg selalu join GA..tapi thanks pada akak Weiyda Dan GA,dia yg letak banner ni dan itu psal ler saya nk join..tenggss a lota my sis..

Sebenarnya apa yg saya taip ni merupakan syarat2 yg korang kena ikut klau nk join..nk tau lebih lanjut tntang GA ni,blh klik  

Tarikh Akhir untuk join GA ni adalah pada:
15 April 2011..
jom ler join sekali ye gengs...

1 Comment:

  • 17 April 2011 pada 12:49 PTG
    E-ra paSha says:

    e-ra dtg dari johor..singgh sini sat..jmpput singgh blog e-ra..

    http://akulahe-rapasha.blogspot.com/

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger