HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 8 April 2011

~1st Giveway Vaithis~

,
GA my new geng blogger..contest blog Vaithis ni saya jumpa dari blog Cempaka Kuning..thanks again my dear Cempaka Kuning..tak tau ni kali ke berapa saya tag nama anda..hehehe..

bnyak GA yg saya join,referralnya adalah puan Cempaka Kuning..

Ok ok,berbalik kepada GA yg saya nk join ni,senang je..tak pyah susah payah nk fikir sambung slogan ke pe..buat je entry simple mimple..sesimple tahap korang..hehe..saya tak kira..saya nk join GA gak walaupun baru sekali je menang..belum cuba,belum tahu kan?..



Saya tak de idea nk buat entry pe..selalu kepala otak jemmed dan adakalanya saya main bedal je entry sampai boleh merapu..besempena dgn hari jadi anak Cik Puan Vaithis pada bulan ni,saya just nak wish la sikit..selamat hari jadi to anak  
Cik Puan Vaithis semoga menjadi anak yg soleh dan solehah dan berguna pada semua satu hari nti dan semoga anda menjadi anak yg taat pada kedua orang tuanya..selamat hari jdi my dear.

Nanti kalau anak Cik Puan Vaithis cabut,letak ler tanda kat kertas cabutan supaya Cik Puan Vaithis tau nama saya dlm tu ye..

nanti akak bg eskim.. 
(pe la ko ni makcik,main rasuah anak orang pulak..tak baik ler..)..
jhat kan budak kedah ni..hahahaha..

Ok,kat sini saya nak tag:

2 Comments:

  • 14 Mac 2011 pada 4:18 PTG
    vaithis says:

    Thanks join my GA...i also follow u....

  • 29 Mac 2011 pada 2:27 PTG
    Tanpa Nama says:

    As salam dik.
    Wah...terima kasih byk2 kerana sudi letak nama cempaka kuning sebagai referral.

    Ni pun sis nak ajak join ga ni dan nak minta letak nama cempaka kuning sebagai referral ye.tq ye....malu juga rasanya.

    http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/03/1st-giveaway-by-wan-myzura-collections.html

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger