HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Selasa, 12 April 2011

~Chocolate Giveaway~

,
Sapa mau coklat!!!!!..sila angkat kaki anda..mari ramai2 join GA coklat..anda akan kenyang makan coklat..jom join GA dari blog  
I Am Dya pulak..blog coklat..oohhhhhh,i like coklat..
jadi,pada sesiapa nk join tu,korang blh klik kat tajuk untuk segala terma dan syarat ye:




Hadiah-hadiah untuk GA Chocolate Giveaway ni ditaja oleh:



Saya suka coklat..terima kasih kepada Kak Hezrina Dan Contest sbb blog dia merupakan blog referral untuk GA kali ni..tanpa segan silu dan tanpa fikir panjang,saya terus join GA ni sbb saya suka coklat..tak dpt hadiah utama pun takpe..
dapat coklat free,lagi best..hehehe..


Saya dah like kat  Facebook Coklat ..nanti cari nama Facebook Saya  kat list peminat coklat akak ye..

Akak nak saya buat tagline ye?..tagline pe nk buat ni ye?..
saya tak de idea la kak..
Rasanya tagline ni agak sesuai untuk blog coklat akak:
Coklat Terbaik,Tak Lupa Punya..

blh ke buat tagline cmtu?..takpela,saya buat je..
ada rezeki saya,Alhamdulillah..

So,pada nk join msih smpat lagi sbb tarikh akhir untuk GA ni adalah pada:
14 April 2011

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger