HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Khamis, 14 April 2011

~Kiszy Dolls Giveaway~

,
Pagi2 seperti biasa,nk join GA sbrapa banyak yg blh..saya akan join sampai korang smua tak lrat dah nk baca..dan korang msti rasa nk join gak..hehehehe..

GA pada pagi ni dari blog Balqyys..comel sgt patung2 yg dia nak bgi..mna blh lepas mcm tu je..mna tau rezeki saya kat sini pulak selepas bnyak GA yg saya join tak menang(merajuk ler tu..)



owner ni ada ambil tempahan buat patung berasaskan jahitan sendiri tau..tak hantar kilang..sendiri bajet,sendiri jual..saya mmg appreciate la dgn my new geng blogger ni..

ada usaha nak buat semua sendiri dan jualkan pada kawan2..pandai dia cari duit..tak mcm saya ni..mls je..semua hrap nk beli siap..hehehe..cuba korang tgk sendiri dolls buatan tangan dia..mmg cntik sgt..rasa mcm nak je satu..






sape boleh tolak hadiah dolls cmni?..kalau korang pun,korang tak sanggup tolak rezeki cmni kan kalau ada orang nak bagi?..mmg cntik,korang boleh order ikut pada kemahuan korang sendiri..dia akan buat untuk anda..

So,tak mau ke join GA ni?..jom la,untung2 nasib korang..
mna kita tau kan?..
GA ni akan tamat pada:
20 May 2011..
So,ramai2 ler join sekali ye..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger