HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Khamis, 14 April 2011

~INScollection : 1st GiveAway~

,
Adoi..lama betul tak join GA ni la..minggu ni sibuk teramat sangat sampai pening kepala..ok2,bagi merilekkan kepala otak yang memang tengah berserabut tahap beruk ni,
saya dengan ini mengumumkan bahawa saya nak join GA anjuran Ins Collection..

So pada sesapa nk join,korang boleh le klik kat tajuk untuk segala terma dan syaratnya ye
(sebenarnya saya malas tahap gaban nk explain 2 3 kali syarat..macam ler korang budak2 lagi)..hahahaha..



ok2..berbalik kepada topik sebenar iaitu apa yang dimahukan oleh tuan belog ni..dia mtak kita citer sikit,tak payah pnjang lebar smpai 24 kilometer..
citer tentang belog Inscollection ni..apa nk citer ea?..
blur jap tetiba..selalu tak cmni pun..

Inscollection  ni kalau korang tengok dah mcm kedai serbaneka..seyes beb..cuba korang klik kat semua link yg saya bagi ni:
Baju Bebudak ada jual.
Macam2 sweater ada jual,
sampaikan Tupperware pun ada dijual..
mana ada org blh buat cenggitu?..
korang boleh?..saya mmg seyes cakap kantoi jual byk barang..

Kalau korang nak beli tupperware,blh rujuk pada Inscollection..
Harap2nya boleh le akak bagi hadiah tupperware kalau tak keberatan..hehehe..

kat sini saya nak tag:

So,pada yg nk join ni,korang boleh Klik Sini dan tarikh akhir untuk join GA ni adalah pada:
16 April 2011..

1 Comment:

  • 25 Mac 2011 pada 1:19 PTG
    tiqosmile says:

    hui...nak jugak rasa nak join ni...tp tunggu 13 april la... :hoho ...
    tu pun kalo rajin...

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger