HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Ahad, 10 April 2011

~ Imaza93 1st Giveaway !~

,
Saya nak join GA lagi..tnpa jemu nk join GA ni smpai bila2 pun..selagi ada GA,InsyAllah saya akan tetap join gak..GA kali ni mai dari blog Imaza Luv Green pulak..
klau anda semua nk tau lebih lanjut lagi,blh klik kat tajuk GA ni ye:



cntik tak banner ni?..

so,pada sesapa yg nk join tu blh klik je kat tajuk tu k..skrang ni,meh kita tgk syarat untuk sertai GA ni:

1)Follow blog Imaza Luv Green
2)Korang kena la LIKE fan page blog ni :)
3)Buat satu entri tentang contest ni(buat je thap simple cmne pun)dan tajuknya Imaza93 1st Giveaway !
*letak banner tu skali and link kan ke blog  
Imaza Luv Green.
4)Tag sekurang-kurangnya,2 orang je(pastikan diorang taw)..saya nak tag:
Mummy Jieda 
5)Antar link post korang tu,dekat comment blog  
Imaza Luv Green .
GA ni terbuka untuk semua bloggers dan kalau sape-sape nak join pun bolehhh...
Senang je kan?..

So,jom ler ramai2 join GA ni..mna tau rezeki korang ke ada kat sini ke..gud luck ye pada sesapa yg ikut join gak ni..

GA ni telah bermula pada:
13 Feb 2011
dan bakal berakhir pada
13 April 2011
p/s:akak pilih saya..pilih saya..hehehe..



2 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger