HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 27 Jun 2011

~Saya Sayang Awak,Awak Jangan Lemah Sangat~

,
Assalam awak..
ayat ni saya titipkan khas buat awak..
buat awak yang suka sangat nangis memanjang..
dah-dahla tu..tolong la awak..
jangan jagi gembeng @suka nangis sangat..
saya dah tak mau nak tengok awak macam tu tau..
cuba la awak ni jadi seorang yang kuat..
mana semangat awak yang penah saya lihat dulu?..
mana pergi semua semangat tu ha?..
awak nak ke saya benci perangai awak bila tengok awak macam tu..
tolongla awak..hentikan tangisan yang takkan bawa awak ke mana pun..




awak selalu nangis untuk benda yang tak sepatutnya..
sampai bila awak nak macam ni?..
awak tolongla jadi kuat boleh tak?..
jangan jadi lemah semangat kerana perkara yang sudah2 tu..
apa guna saya kat sini kalau awak suka pendam sorang diri?..
saya ni siapa bagi awak?..
tunggul kayu yang tak de hati dan perasaan ke?..
awak jangan jadi lemah sangat tau..



awak,saya selalu ada dengan awak..
setiap masa saya ada disini,temankan awak..
tapi saya tak tau awak perasan ke tak kehadiran saya ni..
saya sentiasa berdoa semoga awak menjadi 
tenang setenang yang mungkin..
kerana awak kawan saya la,
saya tak mau tengok awak sedih selalu..




saya sentiasa ada disini temani awak..
kerana awak sahabat saya,
saya berharap agar awak jadi setabah yang mungkin..
ketahuilah,saya sayangkan hubungan kawan kita ni..
berilah peluang pada saya untuk 
menjadi pendengar masalah awak..

4 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger