HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Khamis, 23 Jun 2011

~Cinta,Cinta dan Cinta~

,

Hai semua..assalam..pe topik spanar nk buat ea untuk hari ni?..masih kebluran dengan macam2 perkara yang berlaku sekarang ni sampai rasa macam nak terpecah pale otak memikirkannya..padan muka spanar,sape suh fikir lama-lama sangat..kan ke ko dah kena migrain..tapi masalah ni sepatutnya spanar tak perlu fikir tapi kerana terlalu baik hati nak fikirkan,spanar last skali fikir gak..


Ingatkan nak sambung entry buat wordless thrusday lak..sebab spanar dah blank tak tau nk cakap pe lagi sekarang ni..errrrmmm....ok la,dah idea nk citer tentang pe hari ni..hari ni spanar nak citer tentang cinta dan cinta..

memang tak dinafikan setiap orang perlukan cinta dan kasih sayang tapi adakah semua cinta yang mereka miliki tu betul2 sejati atau tidak?..bila bercinta semuanya indah..yang kelat tiba-tiba akan jadi manis..yang payau semuanya akan jadi sedap kan?..orang cakap kentut busuk pun dikata wangi..pe2 je la..tu la hebatnya sebuah cinta..




tapi ada orang bagitau,bercinta ibarat kita berjumpa hantu..semua orang bercerita tentangnya tapi tak semua orang akan bertemu dengannya..macam tu juga cinta,semua orang boleh bercerita tentang cinta tapi tak semua orang mampu merasakan indahnya cinta..dalam percintaan ada madu,ada juga racunnya..

spanar selalu perhatikan orang sekeliling spanar ni..ada yang bercinta tu setengah mati,segala apa sanggup bagi sampaikan ada yang sanggup hulur duit pada orang yg blm sah menjadi pasangannya (akad nikah) pastu tergadai body..itulah musibahnya cinta yang akhirnya membawa kepada dosa besar..

kerana cinta juga,ada yang sakit jiwa..hahahah..kenapa ditangisi dekat orang yg belum sah jadi milik kita kalau kita ditakdirkan putus cinta..so,why tak terima je dengan hati terbuka..


cinta boleh kita nampak dalam pelbagai cara..betol tak pe spanar bgitau ni?..macam-macam cara kita blh tgk bila nk brcinta tu..cinta dalam internet,cinta depan mata,cinta jarak jauh lagi..macam2 cara orang bercinta kan?..

tapi cinta itu bergantung pada percaya atau tidak pada pasangan masing2 la kan?..ada orang terlalu mengagungkan cinta tapi pada spanar jgnlah sampai buat mcm tu kan?..lagipun blm tentu lgi kita akan dapat cinta tu..rilek2 sudah la..yang penting kita enjoy dulu k.

spanar tak mau cakap panjang lagi jadi korang boleh kemukakan segala pendapat korang kat komen dibawah ni je..kita buat diskus je dlm entry ni..


4 Comments:

  • 23 Jun 2011 pada 11:59 PG
    naqiah says:

    thumbs up sbk.. jgn slalu ckp.. nnti x mai.. haha

  • 23 Jun 2011 pada 12:24 PTG

    hahahahha cinta itu ketawa dan air mata..yeyeahhhhhh

  • 23 Jun 2011 pada 1:24 PTG

    cinta itu buta :)

  • 24 Jun 2011 pada 6:17 PTG
    MissNadia says:

    Cinta pada Allah, ibu bapa, suami,isteri, rakan2 okay.. cinta pada bf/gf lupakan jer, selagi belum ada ikatan tak payah nak ber ia sangat, buang masa plus sakit jiwa..

    anyway, N suka lemonsusu punya statement :D

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger