HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Selasa, 21 Jun 2011

~Menjadi Juga Akhirnya~

,

Assalam semua..
penat fikir macam mana nak buat icon
ni buleh ada dalam entry..
last2 jadi jugak..
dari hari tu sedih sebab 
tak dapat post icon kat entry..
rasa nak hentak pale kat dinding 
kasi pecah pastu kerat 18 badan tu..


macam nak menggila jugak la fikir..
stress pulak pale otak spanar ni..
ni adalah kali kesepuluh spanar cuba 
buat icon ada dalam entry dan akhirnya jadi juga..


bestnya dah jadi sekarang ni..
pasni spanar boleh la post entry pastu buh icon lagi..
terharu lak tetibe sekarang ni..


tengkiu pada yang berpenat lelah
ajar spanar nk buh icon ni..
spanar sayang korang..

6 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger